Welcome Гость | RSS Понедельник
2018-08-20, 8:11:51
Open network of
ukrainian and polish
NGO's leaders "LEADER"
Come
Home page Registration Log in Serch of news
Menu
Kalender news
«  Декабрь 2006  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
our friends
Статистика
Begining » 2006 » Декабрь » 5 » JAK OTRYMATY GRANT W PAUCI
JAK OTRYMATY GRANT W PAUCI
СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ

На сьогодні діяльність ПАУСІ для досягнення своєї мети зосереджується на п’ятьох напрямках:
1. Реалізація програм на підтримку євроатлантичного курсу України
2. Реформування місцевого самоврядування
3. Запровадження міжнародних та, зокрема, європейських стандартів бізнесу
4. Протидія корупції та запровадження міжнародних етичних стандартів у громадському житті
5. Активізація участі молоді у громадському житті країни
ОЧІКУВАНІ ДОВГОТРИВАЛІ РЕЗУЛЬТАТИ ПАУСІ

1. Підвищення поінформованості різних груп населення в України з питань інтеграції у євроатлантичні структури, збільшення підтримки населенням України інтеграції з Заходом, розуміння викликів та можливостей, які відкривають для України членство в ЄС та НАТО.

2. Поступ українських реформ, викликаний ефективним і адекватним використанням позитивного економічного досвіду Польщі й інших країн Центральної Європи, зокрема, адміністративної та реформи місцевого самоврядування.

3. Покращення рівня управління українським містами. Налагодження партнерської співпраці між польськими та українськими містами.

4. Впровадження органами місцевого самоврядування нових стандартів управління та механізмів, які забезпечують ефективність системи управління, сприяють прозорості та обмежують можливість корупційних дій.

5. Підвищення поінформаваності населення про відповідальність та підзвітність місцевої влади. Залучення місцевих НДО та активістівриймають участь у прийнятті рішень та контролюють виконання владою своїх функцій.

6. Активізація участі молодих лідерів (мерів та голів селищних рад, священиків, учителів та студентів) у вирішенні проблем місцевих громад. Налагодження та поглиблення контактів між українською та європейською молоддю через участь у студентських асоціаціях та молодіжних професійних спілках, виконання спільних європейських проектів.

7. Підвищенні поінформованості молоді України та Польщі щодо спільного вкладу у європейську спадщину.

8. Створення сприятливого регуляторного середовища для західних інвестицій та покращення інвестиційного клімату для малого та середнього підприємництва шляхом вільного доступу до ринків обох країн. Поглиблення співпраці об’єднань підприємців, торгових палат та агенцій регіонального розвитку, що забезпечуватимуть тісну інтеграцію економіки України з європейськими партерами.

9. Регулярна участь польських та українських НДО в реалізації спільних транскордонних програм.

10. Активізація участі України у демократизації у Білорусі, Молдові, Росії та інших країнах пострадянського простору.
ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ

Пропозиції можуть надсилатися до ПАУСІ листами, факсом або електронною поштою, а також безпосередньо доставлятися в офіси ПАУСІ. Запити та проекти рекомендовано подавати на комп´ютерних дискетах або як файлові додатки до повідомлення, що надсилається електронною поштою, у форматі ".rtf" або MS Word 6.0 і вище. У разі, якщо протягом п´яти робочих днів не отримано підтвердження про надходження запита, що відправлявся факсом, електронною або звичайною поштою, будь ласка, звертайтеся безпосередньо до офісу, куди він надсилався, та, у разі потреби, надішліть запит повторно.

Для підготовки проектів потрібно використовувати формуляр, який додаватиметься до кожного нового оголошення про конкурс. Пропозиції можуть бути написані українською, польською, англійською або російською мовами. Апліканти мають подати дві копії пропозицій. Пропозиції подаються до київського або варшавського офісів; передбачається, що, як правило, пропозиції від польських організацій надсилатимуться до Варшавського офісу, а пропозиції від українських та інших організацій - до Київського.

Слід взяти до уваги, що пропозиція не повинна бути надто деталізована, однак повинна містити зазначену нижче інформацію.

Основні відомості про організацію:

назва організації та її організаційно-правова форма;
прізвище і професійна кваліфікація директора проекту та бухгалтера;
юридична та фактична адреса, телефон, факс та адреса електронної пошти організації;
інформація про наявні ресурси організації для виконання проекту (приміщення, офісне обладнання, телефонні лінії тощо);
копія статуту, свідоцтва про реєстрацію та установчий договір;
адреси і телефони партнерів, які беруть участь у здійсненні проекту;
обґрунтування вибору партнера (партнерів) та коротка інформація про співпрацю.
Опис проекту:

опис проблеми, на вирішення якої спрямований проект;
опис цілей і завдань;
опис заходів, здійснюваних у рамках проекту;
відображення ролі кожного партнера у досягненні цілей проекту;
очікувані довготривалі результати проекту (тобто, конкретні позитивні зміни, які виникнуть завдяки його виконанню) та бенефіціарії, які зможуть скористатися цими результатами.
Структура проекту та план оцінки результатів:

стратегія досягнення окреслених завдань;
графік/робочий план здійснення проекту;
опис процесу відбору учасників;
план оцінки ефективності проекту;
механізм оцінки довготривалих результатів проекту;
опис професійної кваліфікації виконавців проекту (включаючи стислі професійні біографії всіх співробітників, які братимуть участь у його здійсненні), а також конкретні обов´язки кожного з виконавців, які він здійснюватиме у ході реалізації проекту.
Бюджет

загальний бюджет проекту (включаючи будь-які форми фінансування та ресурсів з інших джерел) з описом того, як кошти використовуватимуться для досягнення кожної конкретної мети проекту (витрати мають бути розписані відповідно до кожного конкретного заходу в рамках проекту);
детальний бюджет з описом того, як передбачається використовувати кошти і як було визначено заплановані суми за статтями бюджету (зразок бюджету додається);
інформація про пропозиції подані на фінансування до інших донорських організацій.

Фінансовий менеджмент:
чи має організація досвід управління коштами ґрантів? Якщо так, то необхідно описати цей досвід;
необхідно надати короткий опис бухгалтерської системи організації та план управління коштами ґранту, вказати відповідальних за витрати по ґранту та за підготовку фінансової звітності. Облік коштів ґранту від ПАУСІ повинен проводитись окремо від інших коштів.
аплікантам рекомендується докладати до пропозиції копії останнього фінансового звіту та висновок аудиторської перевірки організації.

Список документів, які необхідно подати разом із повною версією проекту, знаходиться у розділі Додаткові документи

Після засідання Грантового Комітету, ПАУСІ або повідомляють претендента про прийняте рішення, або надсилають письмовий запит стосовно додаткової інформації про проект поштою, факсом або електронною поштою. Запит стосовно додаткової інформації не означає, що ПАУСІ підтримає або не підтримає запропонований проект. Цей запит просто означає, що для розгляду пропозиції потрібна додаткова інформація. Завершення розгляду проекту залежить від того, наскільки зрозуміло розроблено пропозицію і наскільки оперативно та повно надано додаткову інформацію.

Після затвердження пропозиції укладається Угода про фінансування, якою визначаються: обов´язки виконавця проекту щодо його здійснення; остаточний бюджет; графік отримання виплат і надання звітів. Усі отримувачі фінансування зобов´язані брати участь у семінарі з управління проектами, де їм пояснять вимоги до фінансової звітності і звітності про їх виконання. Семінари проводяться в одному з офісів ПАУСІ. Відсутність на цьому семінарі може призвести до анулювання фінансування проекту.

Працівники ПАУСІ письмово проінформують аплікантів про прийняте рішення щодо фінансування їх проектів. Рішення про відмову у фінансуванні є остаточним та не підлягає перегляду. Проте це не означає, що апліканти не можуть звернутися до ПАУСІ з новою або допрацьованою пропозицією.

Після ухвалення пропозиції отримувач фінансування повинен підписати Угоду про фінансування з ПАУСІ протягом трьох тижнів з моменту, коли його буде поінформовано про прийняття цього рішення.
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ

Мета проекту повинна ґрунтуватися на реальних потребах і бути корисною для зміцнення українсько-польської співпраці і взаємного використання набутого досвіду;
Зміст пропозиції на фінансування повинен бути викладений стисло, мати реалістичний та чіткий план реалізації проекту, витрати щодо проекту мають бути виправданими і відповідати його цілям; бенефіціарії проекту повинні бути чітко визначені;
В залежності від конкурсу, для здійснення проекту аплікант повинен мати кваліфікованого партнера або партнерів в іншій країні, а саме: польські організації повинні мати українських партнерів і навпаки, німецькі або інші організації повинні мати партнерів як у Польщі, так і в Україні;
Необхідно чітко визначити очікувані результати проекту і способи їх кількісної та якісної оцінки, відобразити взаємозв´язок між результатами даного проекту та сукупними результатами, що передбачені програмами ПАУСІ. Результати повинні досягатися у відповідності з термінами виконання, які передбачено проектом і згідно строку надання фінансування;
Отримувачі фінансування повинні мати кваліфікацію, яка відповідає напрямку діяльності, запропонованому в проекті, та досвід ефективного управління фінансами, що повинно гарантувати успішне виконання проекту.

Крім того, ПАУСІ братиме до уваги наступне:

Чи враховується у проекті діяльність, яку здійснюють у цій галузі інші організації?
Чи співпрацює організація з аналогічними програмами?
Чи дає змогу кваліфікація виконавців досягти поставлених у проекті завдань? Чи організація об´єктивно оцінила кваліфікацію свого партнера (партнерів) з інших країн?
Чи призведе здійснення проекту до довгострокових позитивних результатів і чи відповідають заплановані заходи їх досягненню?

ХТО МАЄ ПРАВО ОТРИМУВАТИ ФІНАНСУВАННЯ

ПАУСІ переважно надає фінансування неприбутковим, недержавним організаціям (за винятком політичних партій) та вищим навчальним закладам. Підтримка може надаватися й проектам приватних комерційних організацій (наприклад, центрам розвитку підприємництва, консалтинговим фірмам, організаціям з навчання менеджменту, організаціям ЗМІ і т.д.) у разі, якщо запропонований ними проект відповідає благодійним цілям ПАУСІ та не служить комерційним інтересам фірми (тобто метою проекту не є отримання прибутку засновниками організацій або акціонерами). ПАУСІ приймає пропозиції лише від юридичних осіб.
УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ

Переважно фінансування здійснюється шляхом надання ґрантів через укладання Договору про грант. Однак в окремих випадках ПАУСІ може безпосередньо фінансувати придбання товарів і послуг для реалізації програм в рамках проекту, якщо це прямо пов´язано із заходами, що сприяють зміцненню польсько-української співпраці.

ПАУСІ НЕ НАДАЄ підтримки для: індивідуальних ґрантів для досліджень і стипендій на довгострокове навчання за кордоном; досліджень у галузі історії (крім проектів, тематика яких безпосередньо пов´язана з програмними напрямками ПАУСІ); культурних заходів; науково-технічних досліджень; гуманітарної допомоги, психологічних програм, охорони навколишнього середовища (крім проектів, тематика яких безпосередньо пов´язана з програмними напрямками ПАУСІ). Як правило, ПАУСІ не здійснює фінансування загальної підтримки діяльності організації, а підтримує реалізацію конкретних програм, представлених у проектах. Відносно невеликі суми можуть бути надані для придбання обладнання та меблів у разі, якщо організація обгрунтує їх необхідність для здійснення конкретного проекту. Також ПАУСІ не надає підтримки для придбання нерухомості, будівництва і модернізації та ремонту приміщень. ПАУСІ не покриває витрат, які пов´язані із заснуванням та реєстрацією нових організацій чи установ.

Прикладами діяльності, що може фінансуватися у п’ятьох програмних напрямках є: семінари, навчальні курси, круглі столи, конференції, дослідження та консультації, тренінгові програми, стажування, програми обмінів, навчальні подорожі, закупівля і розвиток інформаційних продуктів, публікації, обмін інформацією, розробки та впровадження державної політики. Зазначений перелік не є вичерпним, але дає уяву про можливі заходи. Пропозиції, що передбачають проведення одноразових заходів, мають меншу ймовірність отримати фінансування. Перевага надаватиметься проектам, що передбачають послідовність і наступність у підготовчій роботі та діяльності, що буде проводитися після здійснення запланованих у проекті пріоритетних заходів.

Немає обмежень щодо суми фінансування. Втім передбачається, що пропозиції на фінансування не перевищуватимуть $30,000, а переважно становитимуть меншу суму. Потенційним отримувачам грантів ПАУСІ слід мати на увазі, що пропозиції на фінансування у великих обсягах розглядатимуться довше і матимуть менші шанси на підтримку. Тому аплікантам рекомендується починати з відносно невеликих програм, а потім, базуючись на результатах, розвивати подальшу діяльність. Від самого початку має братися до уваги подальша життєздатність проекту після завершення його фінансування. Цей аспект є важливим критерієм під час прийняття рішення про підтримку проекту.

Заохочується подання проектів з декількома джерелами фінансування (як в грошовому, так і в іншому матеріальному вигляді). Проекти, що передбачають часткове фінансування з інших джерел, мають більші шанси на здобуття фінансування від ПАУСІ. Втім, ПАУСІ не слід розглядати як джерело фінансування окремих заходів чи проектів, що дістали часткову підтримку від інших донорських організацій.

У разі потреби фінансування для проектів може надаватися через декілька каналів, наприклад, один проект може забезпечуватися двома ґрантами: перший надаватиметься польській організації, а другий - її українському партнерові. Також існує можливість фінансування проекту з різних джерел, у залежності від джерел фінансування ПАУСІ. Передбачається, що основний партнер представляє узгоджену пропозицію від імені всіх учасників проекту. Участь у реалізації проекту має бути підтверджена партнерськими організаціями відповідними документами (листами, угодами тощо).
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ І МОНІТОРИНГ

ПАУСІ проводить детальну оцінку підтриманих проектів. Моніторинг та оцінювання мають три основні цілі:

1. Переконатися, що кошти використовуються ефективно та відповідно до Угоди про фінансування;

2. Дослідити результати наданої ПАУСІ підтримки для використання набутого досвіду в майбутній діяльності;
3. Визначити загальний внесок підтримки, наданої ПАУСІ, у досягненні довготсрокових результатів ПАУСІ та будувати її подальшу діяльність на основі здобутих досягнень.

Періодичні (як правило квартальні) змістові та фінансові звіти отримувача гранту про виконані роботи і здійснені витрати - це мінімальний рівень вимог щодо звітності для оцінювання ефективності проекту. Підсумковий змістовий звіт повинен включати оцінку ефективності проекту відповідно до критеріїв, визначених у ньому. Крім того, працівники секретаріату ПАУСІ або незалежні експерти періодично відвідують організації, які отримали фінансування. Ці механізми дають змогу секретаріату ПАУСІ чітко стежити за виконанням проектів.

www.pauci.org.pl

Views: 838 | autor: matira | Рейтинг: 0.0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2006Используются технологии uCoz