Welcome Гость | RSS Понедельник
2018-06-18, 3:03:11
Open network of
ukrainian and polish
NGO's leaders "LEADER"
Come

Home page Od czegos trzeba zaczac. - Форум Registration Log in



 

 
 
  • Страница 1 из 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Форум » Hello friends » Poland from Ukraine/ Ukraine from Poland » Od czegos trzeba zaczac. (Kto tu zaglada?)
Od czegos trzeba zaczac.
sloneczkoДата: Суббота, 2006-12-09, 8:11:30 | Сообщение # 1
Подполковник
Группа: Users
Сообщений: 117
Репутация: 1
Статус: Offline
No Moi Drodzy..., taki pusty folder z napisem "Polska" nie moze tak dlugo byc pusty....
czas powiedziec sobie,ze jestesmy i tutaj...., bo pojawiamy sie na stronie, czasem na chwilke..., czasem z tesknota(za polskim forum), a niekiedy z mysla - kiedy moglibysmy porozmawiac.....na forum... bez murow jezykowych

To moze tutaj?
Jak myslicie?
Rozmowy o wszystkim i o niczym biggrin , dopoki admin nie wykasuje biggrin

 
Bayer007Дата: Суббота, 2006-12-09, 10:40:48 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Users
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
sloneczko,
Ok.
To o czym? O polityce czy o pogodzie?
 
sloneczkoДата: Суббота, 2006-12-09, 10:55:43 | Сообщение # 3
Подполковник
Группа: Users
Сообщений: 117
Репутация: 1
Статус: Offline
Hmmm... pogoda - to bardzo angielski temat biggrin
polityka - moїe byж intryguj№ca, ale....

Moze jest 3 wyjscie? smile

 
dominikДата: Суббота, 2006-12-09, 11:08:10 | Сообщение # 4
Рядовой
Группа: Users
Сообщений: 4
Репутация: 0
Статус: Offline
Najlepiej o czyms wesolym, bo inaczej popadne w zupelna nostalgie. Niedlugo zaczne dzielic zycie na "przed" i "po" Jachrance biggrin Mialem przedluzony powrot do "normalnego" zycia, bo bralem udzial w jednym projekcie Krzyzowej, ale teraz jesli nie zabiore sie do roboty, ladowanie moze byc twarde. A zabrac sie trudno, bo ciagle przegladam sobie zdjecia ze SLOP (po selekcji zostalo mi.... ponad 600!!!), wchodze na stronke, czytam forum (zajelo mi to dzis godzine:) ). Ciezko bedzie...
 
sloneczkoДата: Суббота, 2006-12-09, 11:19:50 | Сообщение # 5
Подполковник
Группа: Users
Сообщений: 117
Репутация: 1
Статус: Offline
Moze warto to nazwac - ciag dalszy Jachranki? biggrin
Ale to prawda, ze takie dluzsze pobyty zmieniaja odrobine nas samych i nasza codziennosc. Ale to dobrze, prawda?
Obecnie trzeba zyc codziennoscia i pamietac o przeszlosci smile

Znalazіeњ 3 opcje - cos wesolego....
W kazdym razie - jak to w rozmowach bywa; sam temat sie wyklaruje..., prawda?

Добавлено (2006-12-09, 11:19:50)
---------------------------------------------
......................................
W kazdym razie super, ze sie tu odzywamy.
Poczatek jest ok.

 
anuszkaДата: Воскресенье, 2006-12-10, 10:32:18 | Сообщение # 6
Лейтенант
Группа: Users
Сообщений: 79
Репутация: 1
Статус: Offline
Witajcie!

Mnie nie bylo dwa dni na forum i zeby byc na bierzaco musze troche posiedziec i poczytac. Sloneczko widze, ze ty jestes najbardziej zorientowana co do wyjazdu w styczniu. Juz cos konkretnego ustaliliscie, bo wszystkiego nie rozumiem.

Jak fajnie, ze coraz wiecej polskich liderow gosci na forum smile

pozdrawiam

anuszka


Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej OSL Olsztyn
 
AlicjaДата: Понедельник, 2006-12-11, 0:53:49 | Сообщение # 7
Рядовой
Группа: Users
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
Witam wszystkich.
Alicja smile
 
howardДата: Понедельник, 2006-12-11, 11:27:03 | Сообщение # 8
Рядовой
Группа: Users
Сообщений: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Witam wszystkich w ten piękny słoneczny poniedziałkowy dzień...:) biggrin
To nie jest sarkazm z mojej strony... smile
mimo zmęczenia - jest suuuuper :P
Strasznie za wami wszystkimi tęsknię
jeju czasem mi się wydaje, że mam za dużo czasu
nie mogę się przestawić smile
tutaj w Słupsku mimo zapracowania, życie toczy się bardzo powoli smile
Tęsknię za wami i cieszę się,
że chociaż w ten sposób możemy się wszyscy kontaktować.
Pozdrawiam
 
anuszkaДата: Понедельник, 2006-12-11, 4:45:09 | Сообщение # 9
Лейтенант
Группа: Users
Сообщений: 79
Репутация: 1
Статус: Offline
Witajcie Kochani!

Zaczynam mieж problem z tymi fotkami, jest ich na maxa duzo, a dzisiaj dostaіam kolejna partie od Adama biggrin ...
bede walczyc dalej smile

pozdrawiam

anuszka


Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej OSL Olsztyn
 
susunДата: Понедельник, 2006-12-11, 7:50:38 | Сообщение # 10
Рядовой
Группа: Users
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
walcz dzielnie smile
ja juї nawet nie widzк powtуrek, a podobno s№ cool

Добавлено (2006-12-11, 7:50:38)
---------------------------------------------
hehe
a tych znaczkow sie tu nie spodziewalem happy

 
sloneczkoДата: Понедельник, 2006-12-11, 11:03:28 | Сообщение # 11
Подполковник
Группа: Users
Сообщений: 117
Репутация: 1
Статус: Offline
ARRAY(0x88cd394)

Добавлено (2006-12-11, 11:02:06)
---------------------------------------------
Hmm.. Ktos dopisal do tematu topicu - "Kto tu zaglada?" Pewnie Admin..., a wiec Adminie - Mirku - ktos tu zaglada to pewne :-)

Добавлено (2006-12-11, 11:02:25)
---------------------------------------------
Anuszka - hmm.. nie wiem czy wiem, ale jeszcze probuje zrozumiec... W kazdym razie cena za dzien mialaby wynosic 30 gr (ok.25 zl)... i bylyby trzy dni, ale trzeba wykupic karnet na narty i bylibysmy w jednym domku (bo Mirek stwierdzil,ze lepiej 1 zamowic)...Jak cos wiecej zrozumiem - powiem.
A co z tymi zdjeciami, ze nie dajesz sobie rady? Zgrywasz?

Добавлено (2006-12-11, 11:02:44)
---------------------------------------------
ARRAY(0x86a1bac)

Добавлено (2006-12-11, 11:03:08)
---------------------------------------------
Nie chce przyjac wszystkich moich tekstow :-(

Добавлено (2006-12-11, 11:03:28)
---------------------------------------------
ciekawe czemu.....

Сообщение отредактировал sloneczko - Понедельник, 2006-12-11, 11:01:42
 
AlicjaДата: Понедельник, 2006-12-11, 11:47:26 | Сообщение # 12
Рядовой
Группа: Users
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
Witam wszystkich
Siema Howardku! wink
Ja rownież tesknię za wami i Jachranką. Po powrocie do domu ciężko było przestawić się na normalny jak ja to mówię "zasów"Odrazu we wtorek pojechałam na 2-dniowe szkolenie z marketingu, a nadodatek jestem przeziębiona. Potrzebuję( dobrego lekarza)-żart.
Liliano sądzę że nie zapomniałaś o grach i zabawach do mojej świetlicy. wink
Pozdrawiam gorąco Alicja

Czytalam że umawiacie się na narty, z roskoszą też bym pojechała(gdybym tylko mogła)
Cieszę się że utrzymujecie kontakty z naszymi przyjaciółmi z Ukrainy.

 
sloneczkoДата: Понедельник, 2006-12-11, 11:52:08 | Сообщение # 13
Подполковник
Группа: Users
Сообщений: 117
Репутация: 1
Статус: Offline

Alicja
- mialas mi przypomniec :-) troche zapomnialam, bo sie "rozjechalam"..., teraz siedze w Warszawie..., ale jak wroce do domu.... to postaram Ci sie cos podrzucic. Pozdrawiam.
 
WioleczkaДата: Вторник, 2006-12-12, 11:58:38 | Сообщение # 14
Рядовой
Группа: Users
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Hej:)Moi mili;) glupie to chyba, ale ja najnormalniej w swiecie tesknie za ta jachrankowa atmosfera...echhhh...zycie;)

Добавлено (2006-12-12, 11:58:38)
---------------------------------------------
ale widze, ze tu wszyscy dzis offline;(

 
sloneczkoДата: Вторник, 2006-12-12, 4:31:01 | Сообщение # 15
Подполковник
Группа: Users
Сообщений: 117
Репутация: 1
Статус: Offline
ARRAY(0x86c5904)

Добавлено (2006-12-12, 4:28:52)
---------------------------------------------
zjada mi wszystko co pisze

Добавлено (2006-12-12, 4:29:16)
---------------------------------------------
Bylo do Wioli - aby czesciej zagladala...przepadlo

Добавлено (2006-12-12, 4:29:42)
---------------------------------------------
do Anuszki o tym co napisal Mirolzv

Добавлено (2006-12-12, 4:30:17)
---------------------------------------------
ARRAY(0x8683a30)

Добавлено (2006-12-12, 4:30:44)
---------------------------------------------
ARRAY(0x86a4f84)

Добавлено (2006-12-12, 4:31:01)
---------------------------------------------
:-(

Сообщение отредактировал sloneczko - Вторник, 2006-12-12, 4:28:22
 
Форум » Hello friends » Poland from Ukraine/ Ukraine from Poland » Od czegos trzeba zaczac. (Kto tu zaglada?)
  • Страница 1 из 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2006
Используются технологии uCoz